Otsikko
Mistä löytyisi kokonaan Eino Leinon runo, josta osaa käytetään eläinten muistolirjoituksena. Onko runo vain pari värssyä, löytyykö koko runo netistä? Mistä…

Kysytty

Mistä löytyisi kokonaan Eino Leinon runo, josta osaa käytetään eläinten muistolirjoituksena. Onko runo vain pari värssyä, löytyykö koko runo netistä? Mistä kirjasta se löytyy. Voitteko lähettää kaikki sanat, kiitos " Ote runosta: "Nyt olen vapaa ja mukana tuulen saan kulkea rajoille ajattomuuden. Olen kimallus tähden, olen pilven lento, olen kasteisen aamun pisara hento...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

CompOpuksen Runosta runoon cd-romilta ei kyseistä runoa löytynyt. Se sisältää sähköisessä muodossa Eino Leinon Kootut runot, jolloin haun voi tehdä kokotekstistä. Eli runo ei kuitenkaan liene Eino Leinon tuotantoa. Samasta asiasta on kyselty myös Helsingin Sanomien Kysy Kirstiltä -palstalta, jonne runon kirjoittajaksi on itse ilmoittautunut Vuokko Laatio-niminen helsinkiläisnainen.

6 ääntä

Kommentit