Otsikko
Mistä löytyisi kirjallisuutta, mikä käsittelee työntutkimusta ja ns. "kellokallen" perusasioita, kuten standardiajan määrittäminen, joutuisuus, työmenetelmät,…

Kysytty

Mistä löytyisi kirjallisuutta, mikä käsittelee työntutkimusta ja ns. "kellokallen" perusasioita, kuten standardiajan määrittäminen, joutuisuus, työmenetelmät, jne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Työntutkimusta käsittelevä kirjallisuus on kirjastoissa luokassa 69.15. Voit tutustua aihetta käsittelevään kirjallisuuteen joko kirjastossa silmäilemällä tämän luokan hyllyjä tai verkkokirjastossa selaamalla viitteitä, joita löydät luokka- tai asiasanahaulla.

Näitä hakuja voit tehdä esim. Turun kaupunginkirjaston verkkokirjaston hakulomakkeella, joka löytyy osoitteesta

http://borzoi.kirja.turku.fi/Intro?formid=t_form2&sesid=1116261241

Haut voi tehdä valitsemalla alasvetovalikoista hakuehdoksi Luokka tai Asiasana, sekä kirjoittamalla vastaavalle riville 69.15 (luokkahaku) tai asiasanoiksi esim. työntutkimus tai työn organisointi.