Mistä löytyisi Heikki Kinnusen levy tai kasetti Extra lainattavaksi tai ostettavaksi ? Saa olla tietenkin myös modernimpi äänite. Prinsessan sukkanauha on se…

Kysytty

Mistä löytyisi Heikki Kinnusen levy tai kasetti Extra lainattavaksi tai ostettavaksi ? Saa olla tietenkin myös modernimpi äänite.
Prinsessan sukkanauha on se kappale jota olen etsinyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi kappale, Prinsessan sukkanauha, löytyy Porvoon kaupunginkirjastosta Heikki Kinnusen laulamana seuraavalta musiikkiäänitteeltä: Kinnunen laulaa Lavia: varis ja valtion varatyömies. (kasetti vuodelta 1987)
Muistakin maakuntakirjastoista kappale löytyy ainoastaan em. kasetilta. Voit tiedustella kasettia Gammelbackan kirjastosta.