Otsikko
Mistä löytäisin Tiede & Edistys -lehden 3/91? Oikeastaan etsin siinä lehdessä olevaa artikkelia: Esteettisen ajattelun ajankohtaisuudesta. kirjoittaja on W…

Kysytty

Hei, mistä löytäisin Tiede & Edistys -lehden 3/91? Oikeastaan etsin siinä lehdessä olevaa artikkelia: Esteettisen ajattelun ajankohtaisuudesta. kirjoittaja on W.Welsch?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston pääkirjastossa Pasilassa on kaikki Tiede&Edistys-lehden numerot vuodelta 1977 alkaen.
Lehtiä ei voi lainata, mutta artikkeleista voi ottaa kopioita.