Otsikko
Mistä löytäisin tarinan, joka kertoo variksen ja muurahaisen kiistelystä, muurahainen uhkaa syödä variksenpoikaset pesäänsä mutta varis ilmoittaa, että pesii…

Kysytty

Mistä löytäisin tarinan, joka kertoo variksen ja muurahaisen kiistelystä, muurahainen uhkaa syödä variksenpoikaset pesäänsä mutta varis ilmoittaa, että pesii niin aikaisin, ettei muurahainen ole vielä hereillä talven jälkeen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Selailin eläinsatukirjojamme, mutta tällaista tarinaa ei valitettavasti löytynyt.

Sekä variksista että muurahaisista löytyy paljon muita eläinsatuja, https://www.finna.fi/Search/Results?lookfor=varis+ja+muurahainen&type=A…

Ehkä joku lukijoistamme tunnistaa sen?