Otsikko
Mistä löytäisin Suvi Teräsniskan Kiertolainen biisin nuotit ja Anna Puun Venus ja Mars biisin nuotit? Kiitos kovasti jo etukäteen!

Kysytty

Hei! Mistä löytäisin Suvi Teräsniskan Kiertolainen biisin nuotit ja Anna Puun Venus ja Mars biisin nuotit? Kiitos kovasti jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kumpaakaan laulua, Jussi Hakulisen laulua Kiertolainen ja Anna Puun, Knipin, Jukka Immosen ja Lasse Puun laulua Venus ja Mars ei ole julkaistu nuottina, joten ainoa keino mahdollisesti saada näistä nuotteja on yrittää ottaa tekijöihin yhteyttä tai hankkia apulainen, joka pystyy muuntamaan levytyksen nuotiksi.

Heikki Poroila