Mistä löytäisin sanat pulituurinpuhdistuslauluun?

Kysytty

Hei.
Mistä löytäisin sanat pulituurinpuhdistuslauluun?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysyin asiaa Stadin slangi ry:sta ja sain vastauksen:

"Rakastaako Jeesus meitä? Rakastaapi tietenkin.
Olemmeko enkeleitä? Olemmepa tietenkin."

Tämmöistä hokemaa ovat käyttäneet ainakin Hampparilaaksossa majailleet
pultsarit. Pulloa piti ravistaa tämän hokeman tahdissa puolelta
toiselle.

Juttu löytyy Stadin mestat 1:stä, kohdasta Hampparilaakso.

2 ääntä

Kommentit

Ainakin Porin Suomalaisessa yhteislyseo (PSYL) lauloimme tätä samaa bileissä vuonna 1974 eli lienee ollut laajempaa nuorisokulttuuria kuin yllä arveltiin.

Laskuvarjojääkärit ovat ainakin 60-luvulla Utissa laulaneet myös tätä.