Otsikko
Mistä löytäisin runon joka alkaa sanoilla tammi on mahtava suuri puu.....

Kysytty

Mistä löytäisin runon joka alkaa sanoilla tammi on mahtava suuri puu.....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme valitettavasti löytäneet runoa, joka alkaa näin. Lahden käännösrunotietokannasta löytyy runoja aiheesta tammi, olisiko runo näiden joukossa? Verkosta löytyy Eino Leinon Tarina suuresta tammesta, mutta se ei taida olla oikea, eikä ehkä myöskään Olkohon taiteemme niin kuin tammi. Olisiko runo lukijoillemme tuttu?