Mistä löytäisin Rauli "Badding" Somerjoen laulun Valot/Lights sanat englanniksi?

Kysytty

Hei, mistä löytäisin Rauli "Badding" Somerjoen laulun Valot/Lights sanat englanniksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietokantojen perusteella näyttää siltä, että Somerjoen laulusta Valot on julkaistu nuotteja sanoineen vain suomenkielisestä versiosta. Tuo englanninkielinen versio Lights löytyy kuitenkin äänitteeltä (Somerjoki: Iso lemmen pala, Siboney 2002), joten tiukan paikan tullen sanat ehkä saa kuuntelemalla talteen.

0 ääntä

Kommentit