Mistä löytäisin nuotit lauluun jonka sanat menevät näin (laulu opittu päiväkodissa aikuisten kesken vanhemmalta nuoremmalle, kenelläkään ei ole tietoa laulun…

Kysytty

Mistä löytäisin nuotit lauluun jonka sanat menevät näin (laulu opittu päiväkodissa aikuisten kesken vanhemmalta nuoremmalle, kenelläkään ei ole tietoa laulun alkuperästä, joten voi olla aika vanha)

1.Nallekarhu, nallekarhu autollansa ajelee.Tööt-tööt, tööt-tööt, autollansa ajelee
2.Pekka-poika, Pekka-poika liikenteessä astelee, kip-kap, kip-kap, liikenteessä astelee
3. Hirnuharja, hirnuharja kilpailuissa ravailee, ihah-haa, ihah-haa,kilpailuissaa ravailee

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme onnistuneet löytämään tähän lauluun nuottia. Kaikki kotimaiset laulut ja kappaleet eivät välttämättä koskaan tule nuottijulkaisuihin painetuiksi, ja on mahdollista, että tällekin laululle on käynyt niin.