Mistä löytäisin nuotit Cat Stevensin biisiin "Morning has broken"?

Kysytty

Mistä löytäisin nuotit Cat Stevensin biisiin "Morning has broken"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuotit Cat Stevensin lauluun Morning has broken löytyy monestakin julkaisusta. Katso esim. Cat Stevens complete: songs from 1970-1975 joka löytyy mm Kirjasto 10:stä, Töölöön kirjastosta ja Tikkurilan kirjastosta.