Otsikko
Mistä löytäisin ne lehdet, jotka ovat Suomessa kertoneet ilmalaiva Italian matkasta v. 1928?

Kysytty

Mistä löytäisin ne lehdet, jotka ovat Suomessa kertoneet ilmalaiva Italian matkasta v. 1928?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

hei,

Otapa yhteyttä Helsingin yliopiston kirjaston tietopalveluun (ma-pe 9-17)
puh. (09) 191 22740. Yliopiston kirjastossa on mikrofilmille tallennettuna
Suomessa vuodesta 1771 asti ilmestyneet sanomalehdet. Ensin kannattaa selvittää mitä sanoma- ja aikakauslehtiä Suomessa ilmestyi vuonna 1928 ja missä niistä alueellisesti ajatellen voisi olla jotain Ilmalaiva Italian matkasta ja mihin aikaan vuodesta. Mikrofilmien lukulaiteella voi selata
kuvarullaa ja ottaa myös kopioita. Yliopiston pääkirjaston käyntiosoite on Unioninkatu 36.