Otsikko
Mistä löytäisin näytelmäteoksen, jonka nimi on 'Hannu ja Kerttu - ei se satu'? Kyse ei ole Grimmin lastensadusta, vaan lastenkotimaailmaan sijoittuvasta…

Kysytty

Mistä löytäisin näytelmäteoksen, jonka nimi on 'Hannu ja Kerttu - ei se satu'? Kyse ei ole Grimmin lastensadusta, vaan lastenkotimaailmaan sijoittuvasta näytelmätekstistä. En tiedä kirjailijaa enkä alkuperämaata. Teatteritoimistoista näytelmää ei löytynyt, mutta olen sen aikanaan nähnyt ja tiedän, että se on olemassa myös julkisessa muodossa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseistä näytelmää ei valitettavasti löytynyt mistään käytettävissä olevista tietokannoista eikä hakuteoksista. Internetistä löytyi tieto, että näytelmää on esitetty ainakin Teatteri Hyökyvuoressa Espoossa. Teatterin kotisivulla http://www.espoo.fi/espoonlahtihanke/teatteri.htm on yhteystiedot, joten kannattaa ehkä kysyä sieltä.