Mistä löytäisin Moliéren näytelmän(?) Oppineita naisia? Sisältyykö se mahdollisesti johonkin kokoelmaan? Olen Raision pääkirjaston asiakas ja toivoisin…

Kysytty

Hei, mistä löytäisin Moliéren näytelmän(?) Oppineita naisia? Sisältyykö se mahdollisesti johonkin kokoelmaan?
Olen Raision pääkirjaston asiakas ja toivoisin löytäväni sen sieltä.
Yst. terveisin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei, Kirja löytyy nimellä Moliere: Komedioja 1, 1959. Teokseen sisältyy näytelmä Oppineet naiset. Kirja näyttäisi olevan Raision hyllyssä paikalla.