Otsikko
Mistä löytäisin laulunuotit seuraaviin lauluihin: Kevätsää (Kevätsää lämmittää..), Vuokot (Silmänsä vuokko aukaisee..), Toukokuu (Jo saavu toukokuumme..),…

Kysytty

Hei! Mistä löytäisin laulunuotit seuraaviin lauluihin: Kevätsää (Kevätsää lämmittää..), Vuokot (Silmänsä vuokko aukaisee..), Toukokuu (Jo saavu toukokuumme..), Leivo (MIks leivo lennät Suomehen..), Nyt kevät on/Tuuli hiljaa henkäilee? Ja laulu, jossa lauletaan Tiri tiri teijaa, lauloi kaiken kesän?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löysin seuraavat nuotit HelMet-kirjastojärjestelmästä (osassa nuotteja ei ole varsinaista laulusovitusta):

1. Kevätsää: Kultainen lastenlaulukirja (toim. Virpi Kari)
2. Vuokot: Lasten laulu- ja leikkikirja alakouluille säestyksineen (toim. Olavi Ingman) 1kpl Tikkurilan musiikkivarasto, Vantaa
3. Peipon pesä (Tiri, tiri teijaa): sama kuin edellä
4. Toukokuu: Suuri Toivelaulukirja 16
5. Leivo: Leivo, op138, nro2/Erkki Melartin (1 nuotti Sellon kirjastossa) tai kirjassa: Kultaiset koululaulut vanhoilta ajoilta (toim. Timo Leskelä) tai Suuri toivelaulukirja 2
6. Nyt kevät on: Suuri kevät- ja kesälaulukirja (toim. Elsa Kojo)

Toivottavasti näistä tiedoista on apua. Nämä nuotit olivat tätä kirjoitettaessa hyllyssä ja lainattavissa/varattavissa HelMet-kirjastojen kautta.

Kevätterveisin
Markku Lehikoinen
erikoiskirjastonhoitaja
Entressen kirjasto, Espoo