Otsikko
Mistä löytäisin katsottavaksi Klaus Härön dokumentin Hem över havet (1999)?

Kysytty

Hei!
Mistä löytäisin katsottavaksi Klaus Härön dokumentin Hem över havet (1999)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Klaus Härön elokuva Hem över havet (Meren yli kotiin) (dokumentti, 1999) on 30  min tv-dokumentti.

Sen tuotti firma nimeltä Talking Heads Ab, joka teki silloiselle FST:lle (ruotsinkielinen Yle) paljon asiaohjelmia.
Firmaa ei ole enää olemassa. Dokumenttia voinee kysyä vain nykyiseltä YleFem:alta.

Dokumenttia ei  ole Kansallisen audiovisuaalisen instituutin kokoelmissa.

Lähteet: KAVIN tietokannat Tenho ja www.elonet.fi. ; Sähköposti 17.4.2018.