Mistä löytäisin entisen Kauppa- ja teollisuusministeriön vuosien 1974, 1975 ja 1976 energiaosaston (oletan yksikköä kutsutun energiaosastoksi, voihan se olla…

Kysytty

Hei, mistä löytäisin entisen Kauppa- ja teollisuusministeriön vuosien 1974, 1975 ja 1976 energiaosaston (oletan yksikköä kutsutun energiaosastoksi, voihan se olla ollut myös tuolloin sähköosasto?) henkilönimiluettelon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olettaisin virkamiesten nimien löytyvän kyseisten vuosien Suomen valtiokalentereista. Kirjassa on ainakin päällikkötason virkamiehet ja koulutukset. Kirjat löytyvät Pasilan varastosta,josta ne ovat tilattavissa mihin tahansa pääkaupunkiseudun kirjastoista.

http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1983391__Svaltiokalenteri_…