Otsikko
Mistä löytäisin Albert Camus'n novellin Oikeamieliset? Haku ei tuottanut mitenkään tuloksia. Onko jossain novellikokoelmassa?

Kysytty

Mistä löytäisin Albert Camus'n novellin Oikeamieliset? Haku ei tuottanut mitenkään tuloksia. Onko jossain novellikokoelmassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Camusin näytelmä Oikeamieliset löytynee Näytelmäkulmasta. Näytelmäkulma on avoinna maanantaista perjantaihin klo 12-16, osoite on Meritullinkatu 33.