Mistä löytää tietoja kirjailijasta Diane Guest?

Kysytty

Mistä löytää tietoja kirjailijasta Diane Guest?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaikka Diane Guest on suosittu kirjailija, ja häneltä on julkaistu
suomeksikin useita kirjoja, en valitettavasti löytänyt hänestä
mitään tietoa. Tiedonhakuja tein artikkelitietokannoista (Aleksi,Kati,Arto) ja Internetin hakupalveluista, sekä katsoin kokoelmissamme olevista kirjallisuuden hakuteoksista ja Kirjallisuusarvosteluja-lehdestä.

2 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Jotain löytyy teoksesta: "Ulkomaisia kauhukirjailijoita" (BTJ 2005)