Mistä löydän Turun Sanomat 1920? Sivu joka sisältää mainoksia, etsin kultasepän-/jalokivi ja kelloseppäliikeiden mainoksia

Kysytty

Mistä löydän Turun Sanomat 1920? Sivu joka sisältää mainoksia, etsin kultasepän-/jalokivi ja kelloseppäliikeiden mainoksia

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kansalliskirjasto on digitoinut vanhoja sanomalehtiä digipalveluunsa (http://digi.kansalliskirjasto.fi). Vuoteen 1910 asti lehdet ovat kaikkien vapaasti kotoa käsin luettavissa, mutta sitä uudempia täytyy käydä jossain ns. vapaakappalekirjastossa lukemassa. Kysyjää lähinnä taitaa olla Turun yliopiston kirjasto. Jos paikka ei ole entuudestaan tuttu, soita tai meilaa etukäteen: kirjasto@utu.fi, 050 455 7059 ja varmista, missä kirjaston monista toimipaikoista näitä vapaakappalepäätteitä on tarjolla.

Heikki Poroila