Otsikko
Mistä löydän tietoa seikkailun turvallisuudesta ja ihmisten omista rajoista elämys- ja seikkailukasvatuksessa?

Kysytty

Mistä löydän tietoa seikkailun turvallisuudesta ja ihmisten omista rajoista elämys- ja seikkailukasvatuksessa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aiheestasi löytyi aika paljon artikkeliviitteitä. Voit hakea niitä Aleksi-lehtitietokannasta seuraavilla hakulausekkeilla: ensimmäinen haku= seikkailumatk* tai elämysmatk*; toinen haku = seikkailukasv*. Aleksi-tietokantaan pääset Helsingin kaupunginkirjaston etusivulta (www.lib.hel.fi)kohdasta lehdet /aleksi /www-liittymä. Huom! Koska tietokanta on maksullinen siihen pääsee vain kirjaston työasemilta, et mistä tahansa nettikoneelta. Helsingin kaupunginkirjaston plussa-tietokannasta ei löytynyt yhtään kirjaa, joka olisi käsitellyt aihettasi.