Mistä löydän tietoa Pallas-kirjastojärjestelmästä. Onko tekijällä esim.kotisivuja.

Kysytty

Mistä löydän tietoa Pallas-kirjastojärjestelmästä. Onko tekijällä esim.kotisivuja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pallas-järjestelmä on TietoEnatorin kehittämä ja ylläpitämä kirjastojärjestelmä. TietoEnatorin sivut löytyvät osoitteesta http://www.tietoenator.com. Koska kyseessä on liiketoiminta, osa tiedoista on salaisia, joihin on pääsy vain Pallas-asiakkailla. Kannattaa ottaa yhteyttä TietoEnatoriin. PallasPro-Kirjasto toimii Jyväskylässä ja puhelinnumero sinne on 014-415 7211.