Mistä löydän suomenkieliset asennusohjeet/ käyttöohjeet langattoman hiiren käyttöönottoon ? Hiiri on Trust 250 S .Jos näitä ei löydy , voitko kertoa edes…

Kysytty

Mistä löydän suomenkieliset asennusohjeet/ käyttöohjeet langattoman hiiren käyttöönottoon ? Hiiri on Trust 250 S .Jos näitä ei löydy , voitko kertoa edes yleisiä ohjeita ,ettei tulisi suuria virheitä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Langattoman hiiren käyttöön ei paljon sen kummempia ohjeita tarvita kuin langattomankaan. Vastaanottava palikka liitetään keskusyksikön hiiriliitäntään ja tämän jälkeen hiiren liikkeet välittyvät radioaalloilla koneeseen. Joskus langatonta hiirtä käyttöön otettaessa pitää painaa hiiressä tai vastaanottoyksikössä olevaa Connect-painiketta yhteyden kytkemiseksi.

Vastaanottoyksikön ei tarvitse olla "näköyhteydessä" hiireen, mutta yleensä suositellaan vastaanottoyksikön pitämistä hieman erillään muista sähkölaitteista, kuten monitorista tai kaiuttimista.

Hiiren mukana tulee ajuriohjelmisto, jonka käyttö ei ole välttämätöntä koska hiiri toimii Windowsissa muutenkin. Ajuriohjelmisto voi kuitenkin tarjota uusia mahdollisuuksia muokata hiiren toimintaa mieleisekseen, joten se kannattaa yleensä asentaa.

Jos langaton hiiri ei toimi kunnolla, niin kannattaa tarkistaa, että hiiren paristot ovat riittävän pirteät.

41 ääntä
Asiasanat

Kommentit

pitääkö hiireen olla erillinen tietoturva eikö tietokoneen tietoturva telialta riitä