Mistä löydän sanat ja nuotit kappaleeseen "Ystäväni" / "Minun ystäväni on kuin villasukka, joka talvella lämmittää" sanat ja nuotit?

Kysytty

Mistä löydän sanat ja nuotit kappaleeseen "Ystäväni" / "Minun ystäväni on kuin villasukka, joka talvella lämmittää" sanat ja nuotit?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Minun ystäväni -laulun on tehnyt Petri Virtanen ja sanat ja nuotit löytyvät ainakin koulukirjasta Musica 3-4 (tekijöinä mm. Juha Tynninen ja Jari Sikander). Kirja on ilmestynyt v. 1999.
Laulun pitäisi olla mukana myös uutukaisessa v. 2005 ilmestyneessä laulukirjassa Musiikkimatka. Kirja kuuluu Satusaari-sarjaan ja sen on toimittanut Päivi Heikkilä-Halttunen. Tämä kirja näyttäisi Lukki-kirjastojen internetsivujen mukaan löytyvän myös esim. Lohjan pääkirjaston lasten- ja nuortenosastolta.