Mistä löydän ohjeet "tulostustiliä" tai "itsetulostusta" varten? Minun kaupunginosassani on kirjasto, jonka tulostimeen voin lähettää materiaalia…

Kysytty

Mistä löydän ohjeet "tulostustiliä" tai "itsetulostusta" varten? Minun kaupunginosassani on kirjasto, jonka tulostimeen voin lähettää materiaalia kotikoneeltani. Materiaaln voin sitten käydä printtaamassa kirjaston tulostimella 24 tunnin sisällä. Ankarasta etsinnästä huolimatta en löydä ohjeita tähän operaatioon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos kysymyksestä.

Olipa ohjeen löytäminen helmet.fi-sivustolta todellakin hankalaa! En itsekään onnistunut löytämään sitä minkään järkevän polun varrelta, vaan jouduin käyttämään sivustohakua, jolla sitten löytyi asiaa koskeva vanha uutinen. Uutisessa olevien ohjeiden pitäisi kuitenkin olla ajantasaiset, joten toivottavasti pärjäät näillä:
http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kallion_kirjasto/Juttu…

Helmet.fi-sivusto julkaistaan uudistettuna tällä viikolla, torstaina 21.4.16. Toivottavasti uudessa versiossa asioiden löytäminen on helpompaa!

Ystävällisin terveisin,
Pauli Hatsala / Pasilan kirjasto