Mistä löydän nuotit Matti Porolan lauluun Kerro, äiti? Laulu alkaa näin: Kerro, äiti, mistä sateenkaari värit saa kuka kaaren maalaa, rakentaa Miksi kukka…

Kysytty

Mistä löydän nuotit Matti Porolan lauluun Kerro, äiti?

Laulu alkaa näin:
Kerro, äiti, mistä sateenkaari värit saa
kuka kaaren maalaa, rakentaa
Miksi kukka kaunein hetkisen vain kukoistaa,
ja syksyn tullen lehdet pudottaa
Mitä kuuluu eläimille, linnuille ja perhosille
jaksavatko siivet kotiin asti kannattaa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulusta on julkaistu nuotinnos kokoelmassa "Salossa soi. 3 : Vuoden 1998 uudet lastenlaulut". Löytyy Tampereen kokoelmista ja myös monesta muusta PIKI-kirjastosta.

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto

6 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Löytyy myös Musiikin mestarit 3-4 (opettajan) kirjasta.