Otsikko
Mistä löydän lorun mikä kertoo hutilus on huolimaton aina tavoiltaan? Ja tupakin poltosta kertovan lorun polttaja löytyy pyörtyneenä pöydän alta?

Kysytty

Mistä löydän lorun mikä kertoo hutilus on huolimaton aina tavoiltaan?
Ja tupakin poltosta kertovan lorun polttaja löytyy pyörtyneenä pöydän
alta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hutiluksesta kertova runo löytyi vanhasta kuvakirjasta:

Katila, Aina: Herra Hutilus. Kuvitus Kerttu Böök. Kuvataide 1932.

Tupakan polttoon liittyvää lorua ei ole onnistuttu jäljittämään.