Mistä löydän kuvia kunniakirjoista ja diplomeista? (malleja jne).Haluan tehdä kunniakirjoja eri tarpeisiin, sekä asiallisia että humoristisia.

Kysytty

Mistä löydän kuvia kunniakirjoista ja diplomeista? (malleja jne).Haluan tehdä kunniakirjoja eri tarpeisiin, sekä asiallisia että humoristisia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Internetissä on paljonkin sivuja, joilla on kunniakirjamalleja - lähinnä asiallisia. Helpoimmin löydät niitä käyttämällä Google-hakupalvelua http://www.google.com . Asiasanana riittää pelkkä kunniakirja.

Pahoittelen vastauksen viipymistä!