Mistä löydän koko Suomen postinumerot, koska niitä ei löydy edes postin sivuilta? Löytyykö kirjastoista, en ainakaan itse löytänyt.

Kysytty

Mistä löydän koko Suomen postinumerot, koska niitä ei löydy edes postin sivuilta? Löytyykö kirjastoista, en ainakaan itse löytänyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen postinumerot löytyvät Postin julkaisemasta Postinumeroluettelosta. Postin sivuilta postinumerot löytyvät haulla http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palvelut-verkossa/postinumerohaku… .

50 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Hei kaikilla ihmisillä ei ole tietokonetta, tai sen käyttöosaamista *hallussa*. Eli, miten hän saa kyseiset postinumerot tietoonsa. Jos paperi luetteloa ei ole enää käytettävissä. Kun on muuttanut uuteen osoitteeseen. Mistä kyseisen luettelon voi saada?

etsin yhtä postinumeroa katuosoitteella, mistään en löytänyt.--on laitettu hankalaksi.

Halusin vain tietää erään postinumeron,
Mutta se ei ollut mahdollista, koska yhteys vaatii sitoumuksia ym