Mistä löydän kirjan Rakas äitini, Christina Crawford, olen kerran lukenut, onko Jyväskylässä missään? Kiitos

Kysytty

Mistä löydän kirjan Rakas äitini, Christina Crawford, olen kerran lukenut, onko Jyväskylässä missään? Kiitos

Vastaus

Vastattu

En löytänyt suomennettuna Christina Crawfordin kirjaa Mommie dearest. Kirjan pohjalta on tehty elokuva, jonka suomennettu nimi on Äiti kulta. Jyväskylässä ei ole kirjaa eikä elokuvaa, mutta kummankin voi tilata kaukolainaksi. Näiden teosten kaukolainaus on ilmaista. Tässä linkki Keskikirjastojen kaukolainasivulle:https://keski.finna.fi/Content/info#interlibraryloans Siellä on lisätietoa kaukolainoista ja lomake, jolla voit jättää tilauksen.