Mistä lähtien on ollut myytävänä Helsingin sinappia ja ketsuppia?

Kysytty

Mistä lähtien on ollut myytävänä Helsingin sinappia ja ketsuppia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Maxisauce-yhtiöstä vastattiin näin:

Maxi'n Helsingin -sarja on omien tietojemme mukaan ollut kaupoissa noin 2012 loppuvuodesta lähtien.

125g Tuubi on muistaakseni julkaistu ensimmäisenä, mutta lähes samaan aikaan myös 370g sinappi, 360g ketsuppi ja chiliketsuppi.

Nykyään sarjaan kuuluu myös 500g sinappi ja ketsuppi.

Mikäli on lisää kysymyksiä tuotteista, vastaamme mielellään myös suoraan kysyjälle.

Yhteystiedot löytyy verkkosivuiltamme, http://www.maxisauce.fi