Mistä kirjoista voisi saada apua/vinkkejä/ohjeita heittäytymistaidon kehittämiseen?

Kysytty

Mistä kirjoista voisi saada apua/vinkkejä/ohjeita heittäytymistaidon kehittämiseen?

Vastaus

Vastattu

Heittäytymistä voisi lähestyä asiasanoilla rohkeus, luovuus ja improvisointi

Tässä muutama ehdotus:

Routarinne, Simo: Improvisoi! (Tammi 2005)
Kasslin-Pottier, Hannele: Näyttämöllä työyhteisö - teatterin keinot kehittämistyössä (Infor 2012)
Virheen mahdollisuus, toim. Saija Laukka (Draamatyö 2018)