Otsikko
Mistä kirjoista voisi löytää tietoa globalisaation vaikutuksesta (varsinkin köyhimpiin) naisiin ja naisten asemaan?

Kysytty

Hei! Mistä kirjoista voisi löytää tietoa globalisaation vaikutuksesta (varsinkin köyhimpiin) naisiin ja naisten asemaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tästä aiheesta löytyi ainakin seuraavat kirjat:

Wichterich, Christa: Globalisoitu nainen : raportteja epätasa-arvon tulevaisuudesta. Like, 2002
Kirjaa on saatavissa Helsingin ja Espoon kaupunginkirjastoista.

"Feminist post-development thought:rethinking modernity, postcolonialism & representation" London, Zed Books 2002
Teos löytyy Pasilan ja Töölön kirjastoista.

Borja, Jordi:
"Local and global: the management of cities in the information age"
London, Earthscan 1997
Teos löytyy Rikhardinkadun kirjastosta.

Paxton, Pamela: "Women, politics and power: a global perspective."
Saatavana Helsingin yliopiston kirjastosta.

Parrenas, Rhacel Salazar: "Servants of globalization: women, migration and domestic work". 2001
Teosta löytyy Tampereen yliopiston kirjastosta.