Mistä kirjastosta löytyy traktori kortin suorittamiseen liittyvä tietokone cd?mahdollisimman läheltä ypäjää

Kysytty

MOI
Mistä kirjastosta löytyy traktori kortin suorittamiseen liittyvä tietokone cd?mahdollisimman läheltä ypäjää

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoissa ei ole traktorin ajo-opetukseen liittyvää cd-levyä. Ainoastaan kirja löytyy: Tanskanen Timo, Mopo, traktori, moottorikelkka: kuljettajakoulu. Ypäjää lähin kirjasto on Hämeenlinna. Kirjan voi saada kaukolainaksi oman lähikirjaston kautta.