Otsikko
Mistä kategoriasta /millä hakusanoilla löytäisin teoksia, joissa selitetään unissa kävelyn/puhumisen taustoja ja niistä eroon pääsemistä?

Kysytty

Mistä kategoriasta /millä hakusanoilla löytäisin teoksia, joissa
selitetään unissa kävelyn/puhumisen taustoja ja niistä eroon
pääsemistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit hakea aineistoa aiheesta antamalla asiasanaksi unihäiriöt tai etsimällä luokista 613.2 ja 121.91 unta käsitteleviä kirjoja. Mahdollisia asiaa käsitteleviä kirjoja ovat esim. Suuri unikirja, toim. Raisa Vuohelainen (kirja on tulossa lähiaikoina kaupunginkirjastoon), Lavery, Sheila: Hyvä uni - virkistävä, voimia antava uni luonnollisella tavalla , Hauri, Peter: Unettomuus: näin voitat sen itse (sisällysluettelossa sekä unissakävely että unissapuhuminen), Hyyppä, Markku: Uni- varjoko vain? (myös molemmat etsimäsi aiheet mainittu sisällysluettelossa). Kirjojen saatavuustiedot löytyvät aineistotietokanta Plussasta http://www.libplussa.fi.