Otsikko
Mistä Internetissä löytyvät tiedot Suomen eri lentokenttien matkustajamääristä viime vuodelta kuukausittain eriteltynä?

Kysytty

Mistä Internetissä löytyvät tiedot Suomen eri lentokenttien matkustajamääristä viime vuodelta kuukausittain eriteltynä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lentoliikenteen matkustajamäärät on kerätty vuoden 2010 lentoliikennetilastoon, jonka löydät pdf-muotoisena sivulta http://www.finavia.fi/liikennetilastot .

Suomen siviili- ja sotilaslentotoiminnan kokonaisuutta vuosikatsaus ei tietenkään kata, mutta löytänet vuositilastosta kaipaamasi luvut.