Mistä Helsingin yliopiston kirjastosta löytyy taideterapia-aiheinen kirjallisuus?

Kysytty

Mistä Helsingin yliopiston kirjastosta löytyy taideterapia-aiheinen kirjallisuus?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Taideterapia-aiheista kirjallisuutta löytyy useasta eri kirjastosta sen mukaan, mikä on näkökulma. Taideterapiaa käsitteleviä teoksia on siis mm. Valtiotieteellisen, Humanistisen, Lääketieteellisen ja Käyttäytymistieteiden tiedekunnan kirjastoissa. Voit etsiä haluamaasi aineistoa Helsingin yliopiston kirjastojen yhteistietokannasta HELKAsta, joka sisältää pääosan kokoelmista. HELKA-kokoelmaluettelon löydät osoitteesta
http://www.helsinki.fi/helka/