Otsikko
Mistä Helsingin Sanomien Kuukausiliitteen numerosta löytyy blogeja käsittelevä artikkeli ja blogi?

Kysytty

Mistä Helsingin Sanomien Kuukausiliitteen numerosta löytyy blogeja käsittelevä artikkeli ja blogi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin sanomien verkkoliitteen sisällysluettelon mukaan Anssi Miettisen blogi Kuukausiliitteestä, päivää, jossa tehtiin lehtijuttu ilmestyi Helsingin Sanomien verkkoliitteessä 14.9.2005. http://www.hs.fi/extrat/vainverkkoliitteessa/2005. Valitettavasti sitä ei enää löytynyt verkkosivuilta.
Minni Niemelän vuonna 2006 Jyväskylän avoimen yliopiston kirjoittamisen aineopintoihin liittyvän proseminaaritutkielman
Bloggaan - siis olen! Blogikirjoittamisen vaikutus identiteettiin mukaan Helsingin Sanomien Kuukausiliite julkaisi marraskuussa 2005 Anssi Miettisen jutun blogeista ja lanseerasi samaan aikaan joukon toimitusten ja toimittajien omia blogeja. http://www.hernekeppi.fi/bloggaan_siis_olen.pdf

Artikkeli Muotitytöt, joka käsittelee muotiblogeja, näyttää verkkolähteiden mukaan ilmestyneen Helsingin Sanomien Kuukausiliitteessä 1.9.2007.