Otsikko
Mistä Helsingin kirjastoista saisin Rauha S. Virtasen kaikki Selja-kirjat lainaksi yhdellä kertaa; siis myös 2000-luvulla ilmestyneet.

Kysytty

Mistä Helsingin kirjastoista saisin Rauha S. Virtasen kaikki Selja-kirjat lainaksi yhdellä kertaa; siis myös 2000-luvulla ilmestyneet.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti kirjoja ei voi yhdellä kertaa varata tai pyytää toiseen kirjastoon. Varaus tulee siis tehdä jokaisen Selja-sarjan kirjan kohdalla erikseen.