Mistä Helmet-järjestelmässä olevista lukuisista Purcell-nuottijulkaisuista mahtaisi löytyä nuotit kappaleeseen Let us dance, let us sing?

Kysytty

Mistä Helmet-järjestelmässä olevista lukuisista Purcell-nuottijulkaisuista mahtaisi löytyä nuotit kappaleeseen Let us dance, let us sing?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Purcellin teokseen "Prophetess" sisältyvän laulun "Let us dance, let us sing" nuottia ei löydy Helmet-kirjastoista valitettavasti, vaikka kokoelmia on melkoisen monta.
Aivan kuten olit jo itsekin löytänyt; nuotin voi lainata Sibelius Akatemian kirjastosta: FIRST BOOK OF SOPRANO SOLOS.