Mistä Eugène Albert Nida:n (myös kirjoitusasu Eugene A.Nida) kirjoittamasta kirjasta/kirjoista voin löytää tietoa hänen teoriastaan "theory of formal and…

Kysytty

Mistä Eugène Albert Nida:n (myös kirjoitusasu Eugene A.Nida)
kirjoittamasta kirjasta/kirjoista voin löytää tietoa hänen teoriastaan "theory of formal and dynamic equivalence"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaasan kaupunginkirjaston kokoelmassa ei ole yhtään Nidan kirjoittamaa teosta. Näin ollen en pääse tutkimaan hänen kirjojaan ja niiden sisällysluetteloita, joista voisi näkyä, mihin kirjaan ko. teoria sisältyy. Vaasan yliopiston kirjaston kokoelmassa näyttää olevan useampia Nidan kirjoittamia teoksia. Sinun kannattaisi aloittaa teorian hakeminen katsomalla niiden sisällysluetteloita. Teoksia voi myös kaukolainata lisää, jos yliopiston kirjastosta ei löydy tarpeeksi tietoa. Kaukolainapyynnön voit tulla tekemään kaupunginkirjastoon, esim. varastokirjastossa on useampia Nidan teoksia saatavilla.