Otsikko
Mistä Elina Karjalaisen kirjasta löytyy uppo-nallen ystävyysruno? runo alkaa sanoilla. ystävyyden vainiolla kulkemassa kaksi. kuluu hetki, kuluu toinen yhä…

Kysytty

Mistä Elina Karjalaisen kirjasta löytyy uppo-nallen ystävyysruno? runo alkaa sanoilla. ystävyyden vainiolla kulkemassa kaksi. kuluu hetki, kuluu toinen yhä rakkaammaksi ystäväni silloin käy... Saanko kirjan täydelliset tiedot, kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo löytyy kirjasta Elina Karjalainen: Uppo-Nalle ja merikarhun tytär, WSOY 1990, s. 74-76.