Missähän kappaleessa lauletaan kertosäkeistössä näin: 'Appi näki anopin kesämekossaan, sydämessä sano pim kaikki sekos vaan'? Olen yhden ainoan kerran kuullut…

Kysytty

Missähän kappaleessa lauletaan kertosäkeistössä näin: 'Appi näki anopin kesämekossaan, sydämessä sano pim kaikki sekos vaan'? Olen yhden ainoan kerran kuullut sen radiossa, eikä silloin sanottu esittäjää tai kappaleen nimeä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Marionin levyttämä kappale nimeltä Appi näki anopin. Laulu on alunperin ilmestynyt El Bimbo -LP-levyllä vuonna 1975. El Bimbo-pitkäsoitto on julkaistu myös cd-levynä vuonna 1999.