Missähän Espoon kirjastossa on paperin silppuri asiakkaiden käyttöön? En löydä Helmetin sivuilta tätä tietoa. Kiitos jo etukäteen asian selvittämisesä.

Kysytty

Missähän Espoon kirjastossa on paperin silppuri asiakkaiden käyttöön? En löydä Helmetin sivuilta tätä tietoa.

Kiitos jo etukäteen asian selvittämisesä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Paperisilppuri löytyy Entressestä ja Kirjasto Omenasta sekä Kivenlahden, Nöykkiön, Sellon, Tapiolan ja Viherlaakson kirjastoista.

Kirjaston tarjoamat palvelut löytyvät HelMet-sivuilta siten, että klikkaat yläpalkista kohtaa kirjastot ja palvelut. Sivun ylälaidassa lukee isolla teksti "Näytä kirjastot, joissa on". Sen jälkeen on laatikko, josta voi valita etsimänsä palvelun. Palvelut ovat aakkosjärjestyksessä, ja paperisilppuri on yksi palveluista, jonka voi valita. Kun valitset paperisilppurin, hakutulos näyttää ne kirjastot, joissa sellainen on tarjolla asiakkaille.

Mutta totta kai palveluita voi tiedustella myös täältä!