Otsikko
Missä voi ostaa Alexandra Marinina Kamenskaja-sarjan kirjat?

Kysytty

Missä voi ostaa Alexandra Marinina Kamenskaja-sarjan kirjat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alexandra Marinina Kamenskaja-sarjan kirjat ovat ilmestyneet ssuomeksi sen verran kauan sitten, että kirjakaupoista niitä ei enää saane. Sinun kannattaa etsiä teoksia antikvariaateista. Helpoimmin sen käy nettiantikvariaateissa, joihin voi myös usein jättää etsimiään teoksia puutelistalle.

Alexandra Marinina Dekkarinetissä http://dekkarinetti.tornio.fi/index.php?p=MarininaAlexandra