Missä voi nykyään Helsingissä selailla Tampereen paperista puhelinluetteloa? Onko kirjastoissa eri kaupunkien puh.luetteloita? Ennen muinoin Pääpostin…

Kysytty

Missä voi nykyään Helsingissä selailla Tampereen paperista puhelinluetteloa? Onko kirjastoissa eri kaupunkien puh.luetteloita? Ennen muinoin Pääpostin Lennättimessä sai niitä hypistellä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Koko Suomen puhelinluettelot löytyvät seuraavien kirjastojen käsikirjastoista:

Herttoniemen kirjasto
Itäkeskuksen kirjasto
Kallion kirjasto
Pasilan kirjasto, pääkirjasto
Rikhardinkadun kirjasto
Töölön kirjasto, lisäksi Tukholman luettelo

Tietoa kirjastojen osoitteista ja palveluista löytyy osoitteesta http://www.lib.hel.fi