Otsikko
Missä vhs-videoissa käsiteltäisiin kauneudenhoidon historiaan (antiikin aikaan) liittyviä asioita? Esim. Kleopatraa, antiikin Egyptiä, Kreikkaa tai Roomaa,…

Kysytty

Missä vhs-videoissa käsiteltäisiin kauneudenhoidon historiaan (antiikin aikaan) liittyviä asioita? Esim. Kleopatraa, antiikin Egyptiä, Kreikkaa tai Roomaa, kylpyläkulttuuria antiikin aikaan tms.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suoranaisesti kauneudenhoidon historiaan liittyviä videoita ei löytynyt. Kleopatraan ja antiikin Egyptiin liittyviä historiallisia elokuvia on kirjastoissa vhs-videoina:

ANTONIUS & KLEOPATRA
TELEVISIONÄYTELMÄ
Esitys: ROYAL SHAKESPEARE COMPANY
FINNKINO [JAKAJA], [1998]

CLEOPATRA
20TH CENTURY FOX HOME ENTERTAINMENT
FINNKINO [JAKAJA], [1996]

EGYPTI, LAHJA SIVILISAATIOLLE
OSA : TUTANKHAMON, RAMSES II, CLEOPATRA : VIISITUHATTA VUOTTA EGYPTIN HISTORIAA = EGYPT, A GIFT TO CIVILIZATION
HELSINKI : BACKLUND, 1993

Atiikin Roomaan liityviä historiallinen elokuva on:
SPARTACUS / directed by Stanley Kubrick
CIC video, 1991

ja tietovideo:
MUINAINEN ROOMA