Missä teoksessa on julkaistu Viljo Kajavan runo, jonka alku kuuluu näin: "Syksyllä tulee pelto vanhaksi, / sen sänkinen leuka nousee päin taivasta, / viimeiset…

Kysytty

Missä teoksessa on julkaistu Viljo Kajavan runo, jonka alku kuuluu näin: "Syksyllä tulee pelto vanhaksi, / sen sänkinen leuka nousee päin taivasta, / viimeiset hyönteiset lentelevät...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kajava, Viljo: Ei kukaan ole voittaja. Hki Otava 1962. Runo löytyy myös kokoelmasta Kajava, Viljo; Tuuli, valo, meri. Runoja vuosilta 1935 - 1982. Hki Otava 1984.