Missä televisiosarjassa on kohtaus, jossa joku mies sanoo: "Älä puhu mulle taiteesta." Näin tästä mainoksen useita kertoja olikohan joskus vuonna 2003.

Kysytty

Missä televisiosarjassa on kohtaus, jossa joku mies sanoo: "Älä puhu mulle taiteesta." Näin tästä mainoksen useita kertoja olikohan joskus vuonna 2003.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tätä kohtausta emme muistaneet emmekä löytäneet. Suunnilleen tuohon aikaan televisiossa esitettiin sarja Raid, joka oli varsin suosittu. Venny-sarjassa taas oli kyse taiteesta, mutta ehkä tuollainen lause ei oikein olisi istunut siihen.

Ehkä joku lukijamme tunnistaa sen?