Otsikko
Missä romaanissa tai novellissa mies kiertää hautajaisia kuokkavieraana? Tutkii muistaaksen ensini lehtien kuolinilmoituksia ja valitsee sitten, minne menee…

Kysytty

Missä romaanissa tai novellissa mies kiertää hautajaisia kuokkavieraana? Tutkii muistaaksen ensini lehtien kuolinilmoituksia ja valitsee sitten, minne menee. Todennäköisesti suomalainen teos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kari Hotakaisen romaanissa Ihmisen osa (2009) Pekka Malmikunnas -niminen henkilö kiertää tuntemattomien henkilöiden hautajaisissa tekeytyen heidän entiseksi tutukseen.